mandag 7. mai 2012

Alt om bloggen


Alt om bloggen

Mitt navn er Odd Bjerke.
severno@hotmail.com

klokketårnet Sahat Kula er en
av portene inn til gamlebyen


Leker med tanken om å opprette en blogg for å fortelle om Montenegro, med utgangspunkt Herceg Novi, og om mitt forhold til det hele.
Det vil komme stoff etter hvert. Om livet her, og med informasjon om dette praktfulle landskapet og folket. Håper det kan bli interessant og at noen også kan finne det nyttig.
Skulle ønske flere fant veien hit, og jeg bistår mer enn gjerne med opplysninger.
Med mitt store kontaktnett kan jeg være behjelpelig med alt fra transport til utleie-leiligheter; og opplegg for ekskursjoner og opplevelser. Kan også ta guiding, om det ønskes.

Har lært meg språket noenlunde godt etter mer enn 20 år her nede, de siste 5-6 år store deler av året. Har gode kunnskaper om kulturen, med alt fra historien til de dagsaktuelle politiske utfordringer dette folket sliter med.

Dere hører mer fra meg snart...........


tamarisen står i full blomst nå, - og lokker oss ut til badesesongen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar